Oceń sprzedawcę Enea

12345

Ocena 2.3/5 (410 głosy/ów)

Opinie

Treść opinii*:
Podpis* Email* Przepisz kod*
Captcha

Data: 2018-01-28

barbarzynka z Pyrlandii:

Wszyscy Państwo Macie rację.A ja Wam powiem jak ja walczę z ENEĄ już od 2010 r(cos mi podpadło w rachunkach)Najpierw ich grzecznie poprosiłam, o możliwość przesyłania im co m-c danych z liczników.Oczywiście nie zgodzili się,więc ja zaczęłam sama im wysyłać(mam8 liczników w domu)ipoprosiłam o Faktury.Poczekałam 14 dni- w międzyczasie sama obliczyłam (potrafię zrobić).Oczywiście Faktur nie otrzymałam,Więc sama wysłałam na konkretne konta bankowe odpowiednią -wyliczoną kwotę.I tak działam już od wielu lat : Ostatniego dnia m-ca wysyłam mailem dane z liczników,obliczam należność i czekam 14 dni.Następnie wysyłam należną kwotę na odpowiednie konto i ...mam ich z głowy. Ale oni za to już od lat mają dokładny bajzel na tych rachunkach.Ja się nie martwię bo zawsze płacę .Prądu nie mogą mi wyłączyć bo ja mam dowody wpłat za każdy m-c. A że oni nie potrafią zrozumieć, że ja chcę mieć porządek w dokumentach , to już ich sprawa.Ostatnio w sierpniu przysłali 2 speców celem kontroli liczników .No i mam protokoły , że wszystko co im podaję zgadza się i na licznikach nie ma żadnych niewłaściwych działań.Wyrównali swoje dane i wydawałoby się , że w końcu będzie porządek ? Niestety,po 3 m-cach znów jest bałagan.Bo oni te moje wpłaty jakoś inaczej księgują ,a ponadto nadal nie biorą pod uwagę Faktycznych(moich)zapisów z liczników tylko biorą do rozliczenia to co podają im pracownicy z OSD .I tu jest ich problem. To towarzystwo z OSD piszą co chcą i pod datami jakie im pasują. Ja już ENEI zwracałam na to uwagę wielokrotnie ,ale do nich to nie dociera.Bo rzekomo oni muszą rozliczać to co Ci z OSD im podają. Jak tak to trudno.Nie mój bajzel.Ja nadal co m-c sama rozliczam i sama wpłacam.A tak nawiasem .to przecież z tymi z OSD nie mamy żadnej umowy.A wpuszczamy ich do domu.Wg aktualnych"Warunków świadczenia usługi...."on powinni przychodząc pokazać pismo z OSD kierujące ich do wykonania tej usługi u konkretnej osoby w konkretnym domu. A jak ich zapytać o to , to robią zdziwioną minę i są prawie obrażeni,że ktoś ich ośmiela się kontrolować i pytać o nazwisko i ich numer identyfikacyjny. Tymczasem prawda jest taka ,że OSD jest Firmą ,która ma umowę z ENEą , a nie z nami(a chodzą nam po domu i przychodzą kiedy chcą i o której godzinie chcą)Tak więc życzę Wam kochani wszystkiego dobrego w walce z Monopolistą- ENEĄ.Moja walka jest długa,ale ja jestem bardzo uparta i nieustępliwa.Płacę rzetelnie-to i wymagam.Po poznańsku-"porzundek"zaś ale musi być.barbarzynka z Pyrlandii.

Data: 2017-02-10

Lol:

Masakra jednym slowem. Okradaja ludzi i wysylaja podwyzszone faktury

Data: 2016-07-22

lj:

fakturowanie to paranoja, odczyt w maju 2016 a mamy 22.07.2016 i nie ma f-ry rozliczeniowej pomimo kilkakrotnego monitowania w oddziale , telefonicznych monitów na infolinie meaili itd. cisza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2016-06-22

wkurzona:

kpina, a nie dobra firma. Zwykli złodzieje. Nie wiem czemu ma 2 gwiazdki, powinna miec pięć czerwonych kciuków w dół ! zmieniłem dostawcę, bo z tym babrakiem Enea nie sposób dojść do ładu !Nic nie działa, szybciej by dojechał do poznania , 7 godz przy telefonie i pipa blada !!!!!!!!

Data: 2016-04-25

Artur:

Firma Enea przyjazną klientowi? to żart. to złodzieje i oszuści a klienta mają głeboko w d...od pół roku próbuję dowiedzieć się za co wystawili mi dwie faktury.nie chcą mi ich pokazać i jeszcze żeby je ukryć przeksięgowali wpłaty za prąd na ich pokrycie. pół roku pisania reklamacji i zgłoszeń,telefonów i zero informacji.nie ma żadnych faktur,są zapłacone i wszystko jest ok. ale za co one były? złodzieje nie chcą powiedzieć. ludzie sprawdzajcie swoje rozliczenia pólroczne!napewno wiele osób tak okradli ale nawet nie wiedzą,Enea to złodzieje.

Data: 2015-10-15

-Enea S.A:

Enea S.A "Opłata za obsługę handlową" dla małego biura kosztuje 28,-pln netto/mc + 23% VAT. Do każdego rachunku ekstra haracz -56+VAT za fakturowanie.

Data: 2015-10-15

Eneaszczęsliwiec:

Dzwoniąc na całodobową infolinię Enea chciałem zgłosić kradzież prądu. Usłyszałem, że to "nie ich sprawa i ... mam sobie zadzwonić na Policję". Zasugerowałem, że (być może) jest to jednak w ich sprawa, tzn.: bardziej ich - niż moja. Usłyszałem tylko "Czy jeszcze może mi w czymś pomóc...". To była cała odpowiedz. Oczywiście nagrana - w celu najwyższego poziomu obsługi klienta. Jeśli zdarzy Wam się spóźnić z płatnością o 30 dni...tutaj nie ma kłopotów, odłączą Was od prądu bezwzględnie. Dzisiaj E-bok Enea nadal nie obsługuje rejonu Poznańskiego. Zatem...nie jest to takie nieprawdopodobne, jeśli poczta nawali.

Data: 2015-09-24

Joanna:

Miałam rachunek na prawie 700 zł a zapłaciłam przez pomyłkę o 100 zł mniej... Co zrobiła "super" firma??? Przysłała pewnego smutnego Pana który wyłączył prąd... Porażka. Siedzimy juz 2 doby bez prądu a jak dzwonimy do Enei to zawsze ta sama odpowiedz: włączamy prąd w kolejności zgłoszeń. Gmin aż tylu ludziom odłączają???

Data: 2015-07-07

NJ:

1A moj maz niedostal faktury zaprad niewadomo ile bylo do zaplaty a juz przyslali wezwanie do zaplaty i groza odlaczeniem normalnie absurd niech najwpierw wysylaja faktury to bedzie zaplacone!!